×

או באמצעות כתובת המייל איתה נרשמתם


    רכישה מאובטחת
    משלוח טרי ומהיר תוך 24-48 שעות

    0 מוצרים

    0.00

    לקנות אונליין פירות העמק – מהחקלאי ישר אלייך

    הפחד מהקניה אונליין הולך ופוחת כשמבינים שהקניה יכולה להתבצע דרך מסך. אבל מה קורה כאשר מגלים חוסרים, סחורה באיכות נמוכה או מחכים למשלוח שמתעכב מעבר לזמן הקבוע?הסירו דאגה מליבכם, 'לפירות העמק' יש פתרון פשוט. כל הזמנה עוברת זוג ידיים יחיד, אותן ידיים שקטפו וארזו את המשלוח שיגיע אליכם הביתה. 

    מעמק יזרעאל לעולם החקלאות הדיגיטלית

    דניאל ילין, תושב אלון הגליל למד במשך חמש שנים מנהל עסקים וכלכלה, וחלם בגדול להקים פרויקטים יזמיים. יחד עם חברו מהישוב גל רז, חיפשו אחר ערך מוסף בעבודתם, וכיאה לבנים לחקלאים, הם מצאו אותו מהר מאד במגרשים הביתיים שלהם. השניים משקפים את הפנים החדשות של עולם החקלאות: "הסתובבנו ימים ולילות כדי להכיר את עולם החקלאות מקרוב, לקחנו חלק בכל קטיף על מנת להבין את ההבדל בין הסחורות וללמוד בשטח מטובי חקלאי העמק. הכל כדי להבטיח סחורה יזרעאלית איכותית וטעימה ללקוחותינו". באתר 'פירות העמק' של ילין ורז נמכרת אך ורך תוצרת ישירה, מהחקלאי ללקוח.

    "הסחורה שאנחנו בוחרים מותאמת אך ורק לייצוא", מדגישים, "כזו שתישמר בשיאה במשך 10 ימים. בסופר אנשים קונים למשל חמש עגבניות וזורקים שתיים מהן – כך שבטווח הרחוק פירות העמק הוא המשלוח המשתלם ביותר". כדי להמחיש את הנתונים הלא-מעודדים הללו, הם מתארים לדוגמה תפוח טרי הנקטף מהעץ ונשמר במשך שבוע וחצי, ולעומתו תפוח הנקנה בחנות – שלרוב נקטף לפני שלושה ימים, עבר נסיעות, פריקה, אריזה והמון ידיים שמיששו אותו, וכך ככל הנראה יישמר בשיאו שלושה ימים בלבד.

    הביקורת של היום להזמנה נוספת בעתיד

    במגמה הדיגיטלית, התחרות היא על חווית הלקוח ונראה שילין ורז משאירים אבק למתחרים. השניים הסתובבו בשווקים חקלאיים בכל הארץ כדי ללמוד את עולם השיווק במגמת החקלאות בישראל. "בסופו של יום הכי חשוב לנו שהלקוח יהנה מפרי עסיסי במהלך כל השבוע. אנחנו קוראים כל ביקורת שלקוחות כותבים לנו באדיקות ומאמצים אותה לשיפור ושימור התנהלותינו בחברה" אומר ידלין. רז מוסיף לדבריו, "כשהקמנו את החברה הבטחנו שנעשה הכל על מנת לספק ללקוחותינו סחורה באיכות הגבוהה ביותר, כזו שהיינו קונים לאמא. לקוח שמקבל סחורה לא טרייה או לא טובה, יכול לשלוח אלינו בוואטסאפ תמונה של המוצר ולקבל זיכוי מלא באופן מיידי".

    הזמינו משלוח באתר האינטרנט שלנו ותנו לבעלי המקצוע לעשות את העבודה

    בדומה לתהליך הליקוט והאריזה, גם חווית המשתמש ביצירת ההזמנה בחנות הדיגיטלית לא מסובך. "הרשימה שהלקוח מרכיב זו אותה רשימה שמגיעה לחקלאי לפי סוגים וכמויות רצויות. השילוח המהיר נגזר מהעובדה שהליקוט מתבצע על בסיס יומי". בין המוצרים המשווקים בחנות בולטים שמותיהם של בתי בוטיק כמו 'חוות התבלינים' בבית לחם הגלילית, 'יקב עמק יזרעאל' המשווק את סחורתו בעיקר לייצוא, לחמי מחמצת עתיקה של 'לחם עשהאל', מיצים סחוטים ממושב 'קשת' ואפילו הגבינות של 'באשר' המגיעות הישר משוק מחנה יהודה בירושלים.

    נכון להיום, משלוחי החברה ממוענים לכל ישובי עמק יזרעאל כולל עפולה, נוף הגליל, מגדל העמק, ישובי הגליל התחתון, נהריה, עכו, חיפה והקריות, חריש, ישובי וערי מישור החוף, ישובי עמק חפר, הרצליה, רמת השרון, רעננה עד קו תל אביב. המשלוחים מותנים במינימום הזמנה של 100 ש"ח ועלות המשלוח חינמית בקניה מעל 300 ש"ח.

    ומה מצפה לנו בעתיד? "התוכנית היא להתפרש הלאה. להמשיך לשמור על רמת השירות הגבוהה שחרתנו על דגלנו, ואחרי זה – השמים הם הגבול".ומה מצפה לנו בעתיד? "התוכנית היא להתפרש הלאה. להמשיך לשמור על רמת השירות הגבוהה שחרתנו על דגלנו, ואחרי זה – השמים הם הגבול".

    תגובה אחת

    1. שלום
      אני מתעניינת באספקה של פרודוקטים לאתרים שלי ברחובות ובמודיעין. אשמח לקבל הצעת מחיר מסודרת לאחר שתחזרו אליי
      תודה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *