×

או באמצעות כתובת המייל איתה נרשמתם


    רכישה מאובטחת
    משלוח טרי ומהיר תוך 24-48 שעות

    0 מוצרים

    0.00

    פירות וירקות אל ההייטק

    מהשטחים החקלאיים של עמק יזרעאל אל חדר הישיבות

    נועם בנימין, תוכן שיווקי 14/03/2022

    דמיין את זה, היום שני לבידוד, אתה עובד מהבית, השעה תשע וחצי בבוקר, הקלנדר מלא מטלות, הזום פתוח כברירת מחדל, התראת תזכורת לישיבה ב11 בבוקר שאתה נאלץ לבטל, משנה תנוחה מהמיטה לספה, לחדר העבודה. פתאום דפיקה בדלת- פירות מעוצבים מאחלים לך "החלמה מהירה" עם בקבוק יין ושוקולד. מה הסיכויים? כשאתה עובד בחברה גדולה, די גבוהים.

    הבחירה בעמק

    דניאל ילין, תושב אלון הגליל אשר למד במשך חמש שנים מנהל עסקים וכלכלה, חלם בגדול להקים פרויקטים יזמיים, ובמילים פשוטות יותר- מי שחלם הייטק. דניאל חבר לחבר ילדותו מהישוב אלון הגליל, גל רז. בעקבות משבר הקורונה בשלוש השנים האחרונות, מצאו עצמם השניים חוזרים אל בית הוריהם. אבל אל תטעו, המגרשים הביתיים שלהם לא מסתכמים בחדרים בין ארבעה קירות. מדובר במאות דונמים של מטעים, פרדסים ושדות יזרעאלים המכסים אופק שלם של צמיחה.

    הפתיחה והסגר הראשון

    "כיאה לכל מי שחלם בעברו על ההייטק, ראיתי מנגד עיניי צמיחה" מספר ילין שבחר בסוף לצאת לעולם העצמאות. בשנת 2019 פתח הצמד עסק של פירות מהחקלאים הפרטיים של השטחים החקלאיים בעמק יזרעאל אל בית הלקוחות. "בתחילת הגל הראשון של הקורונה אזרחים רצו לסופרים להצטייד בשיא הפאניקה והקונספט שלנו היה ברור- יש סופר בקליק, צריך לארוז את השוק לדיגיטל" אומר רז. "היה ברור שכשאנשים מצטיידים לתקופה של חודש, הם צריכים סחורה שתשאר טרייה לאכילה לתקופה של שבועיים. לא לקנות קילו מלפפונים, ואחרי שלושה ימים למצוא ששליש מהם החלו להרקיב".

    הנחיות הקורונה שעוד נצחק עליהן בעתיד הציבו שיטת עבודה קפדנית וייחודית בתחומם. הפירות והירקות מהרשימה עוברים זוג ידיים אחד בלבד עד המקרר. אותן ידיים שקטפו, ליקטו וארזו את המשלוח המוזמן יהיו אלה שיכניסו את הקרטון לרכב החלוקה. "חיי המדף של פירות וירקות כל שנעשה יהיו קצרים, אבל אפשר למשוך את תקופת הטריות של הפירות והירקות אם נמעיט במגע של ידיים שונות עם הסחורה. זה נראה פשוט ואולי מצחיק אבל הסחורה הנמכרת בסופר עוברת מהידיים שקטפו אותן, אל המיון, האריזה, השקילה, השליח, המוכר בסופר ועוד ידיים שבסופו של יום בוררות בסופר את המוצרים. כאן זה קל, קטפת? תארוז" ילין.

    כל הדרך ללב

    "גם כצפונים מושבעים לא ויתרנו על המרכז היה לנו חשוב להכניס את גוש דן לקווי החלוקה שלנו, ולתת להם את השירות הפרסונאלי שתושבי, ישובי וערי הצפון מקבלים" אומר רז. בעמק יזרעאל המשלוחים נמסרים על ידי בני העמק, אבל כשהמרחק גדל החברה גייסה חברת שליחויות המתמקצעת בהובלה ושילוח של מוצרים רגישים בטמפרטורה מבוקרת כמו פירות וירקות הנמצאת בבקרה שוטפת של נציג מטעם פירות העמק. את רכב המשלוחים של 'פירות העמק' תוכלו לזהות ממרחקים בזכות העיצוב הייחודי על הנתיב המוכר על ישובי הצפון, מישור החוף וגוש דן.

    את צעדיו הראשונים בתחום שירות הלקוחות עשה גל רז כסוכן מכירות ויבואן ומשם אימץ לעצמו את החשיבות בקשר בין הלקוח לתוצרת החקלאית שלהם. "כעצמאים, אנחנו יכולים להרשות לעצמינו לתמחר את המוצרים שלנו ללא התערבות תאגידית. אנחנו פה כדי להכתיב את הקול של החקלאים בארץ שבסופו של יום רוצים שהתוצרת שלנו תשאר בארץ בידיים ישראליות שבוחרות לקנות ולאכול אוכל בריא ועשיר יותר בויטמינים ומינרלים, אבל חשוב מכך, ידיים של אזרח ישראלי שבוחר להשאיר את ענף החקלאות הישראלי בידיים של חקלאים מקומיים וכך להמשיך את הגידול בענף החקלאות הישראלי. יש לנו מה למכור, ואנחנו מגלים עם הזמן את המודעות לתוצרת זרה, את ההתקוממות לנגד מחירים לא שפויים שנדרש אזרח לשלם בסופר כששדות שלמים נותרים להירקב ובעיקר את המודעות והרצון של הציבור לחקלאות ארץ-ישראלית."

    בתור המתווכחים בין הפרי או הירק והלקוח, השניים מבקשים להבהיר "אנחנו פתוחים לשמוע ולוקחים ללב ביקורות מכל הסוגים על מנת להשתפר ולהיות הכי טובים במה שאנחנו עושים" מדגיש רז. האמונה בתוצרת האיכותית שיש לעמק להציע היא חלק מההבטחה של השירות הגבוה אשר חרט הצמד על דגלו כשפתחו את הבסטה האינטרנטית.

    הנהירה אל ההייטק

    "בהתחלה היינו מתוייגים כחקלאיים הצעירים ביותר שמנהלים שוק שלם, בזירה הדיגיטלית. וכמו רוב מי שחוו משבר, חיפשנו דרך חזרה אל העולם של הצמיחה, אבל הפעם בעקומות חיוביות ונתונים. עם כל האהבה לריח של האדמה, אנחנו רוצים להריח את הריח של הלאנג' (lounge)".

    התנאים, אירועי החברה השבועיים, מגוון הקפה האיכותי, הארוחות היומיומיות המוגשות מידי שפים והנשנושים במטבחונים, ימצאו ככל הנראה בחברה שתבקש סחורה מובחרת כמו שיש לעמק להציע. "התוצרת החקלאית שלנו מבקשת להיכנס גם לפן הנוצץ יותר" ילין "בתנאים נוחים".

    הזמנות ללקוחות עסקיים

    בפברואר השנה, השיקו החקלאים הדיגיטליים את אפשרות ההזמנה ללקוחות עסקיים עבור חברות גדולות שבוחרות באיכות יזרעאלית. נאה דורש, נאה מקיים- זמן ההתחייבות היומי להזמנות גדולות מוכיח את עצמו. כיאה להייטק חווית המשתמש באתר האינטרנט נעים וקל לביצוע הזמנות גדולות, מפורטות ומתוזמנות.

    בין המוצרים הנמכרים ביותר תוכלו להזמין מארזי ארגזים ארוזים מראש או להרכיב ממגוון המוצרים המוצעים אליכם הישר מהעמק כמו מגוון פולי קפה לבריסטה וחליטות תה צמחים יזרעאליות, מתבלים מבית "דודה ברטה", "צוף" ו"עץ השדה" ואת סדרת הממרחים האהובה והמוכרת של "ראסטיז", לחמים ומאפים טריים, ביצי משק, זיתי "נאות סמדר" קטניות ופסטות בעלות ערך תזונתי גבוה תוצרת "הרדוף" ו"השדה", שמן זית "תירוש" מובחר, בירה ממבשלת "הגיבור", יינות מיקבי הצפון כגון "שדות" ו"טוליפ" המוכרים לכולנו מסיורי היקבים בסטורי, מיצים סחוטים טבעיים, "העוגיות של אמא", שוקולד עשיר ומרציפן שעשוי בעבודת יד, מגשי גבינות, פירות וירקות מעוצבים ואפילו זרי פרחים מהגנים הססגוניים של העמק.

    את אזורי המשלוח תוכלו למצוא באתר על ידי חיפוש הישוב או מפת הדרכים. שירות המשלוחים מגיע לכל ישובי עמק יזרעאל ועמק חפר, כולל עפולה, נוף הגליל, מגדל העמק, ישובי הגליל התחתון, משגב, נהריה, עכו, חיפה והקריות, חריש, ישובי וערי מישור החוף, רעננה, רמת השרון, הרצליה ותל אביב. אם תרצו לדעת בכל זאת אם שירות המשלוחים מגיע עד הנקודה בה אתם נמצאים תמיד תוכלו לפנות לשירות הלקוחות שיקח אתכם אל אחד מהשניים והם ישמחו לענות ולהתרחב לאזורים חדשים.

    המשלוח מותנה במינימום הזמנה של 100 ש"ח ועלותו המשלוח היא חינם בקניה מעל 300 ש"ח לכל המקומות המוזכרים לעיל.

    אצל ילין ורז אין עיר גדולה או ישוב קטן: "רוב האנשים רואים את היתרון שפתחנו את קהל המשלוחים לגוש דן כהזדמנות אדירה. אבל בתור בני העמק, אין אצלנו יותר או פחות על המפה, אין הבדל בין נהלל לבין מרכז תל אביב, שני הישובים חשובים בעינינו באותה מידה. וכשניים, קל לנו להסתכל על המפה מדן ועד אילת. יום אחד כל זה יהיה שלנו. אבל לא רק שלנו, של כל תוצרת חקלאית ישראלית שתרצה הפצה ברחבי המדינה".

    לאתר החברה

    מייל להזמנות Order@fruitvalley.co.il

    טלפון ליצירת קשר 050-4555727

    לקריאת הכתבה באתר "ישראל היום"

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *